25 Haziran 2016 Cumartesi

uzun zaman sonra..

Selam.. Çok çok uzun bir aradan sonra bu gece içimde bir konuşma isteği var beni tanımayan bilmeyen insanlarla. Bu aslında normal bir ihtiyaç mı emin değilim.. Annemden sonra üniversitenin son senesini nasıl tamamladım nasıl geçti hatırlamıyorum bile atanıp bi yerlere kaçabilmek için sınava çalıştım derslere bıraktım kendimi ama o da olmadı sonra kabus gibi bir yaz atanan arkadaşlarıma destek olmaya çalışma çabalarım bir yandan ücretli öğretmenlik yapabilmek için okul arayışlarım stres dolu günler. Sonra eylül geldi sonunda artık bir sınıfım vardı henüz okula yeni ayak basmış okuma yazma öğrenmeyi hevesle bekleyen kocaman gözlerle bana bakan miniklerim vardı. O kadar sıkıntıdan sonra Allah bana yaralarıma ilaç olarak meleklerimi verdi. Zor oldu ilk zamanlar öğretmenliğimin ilk senesi çocuklarımın ilk senesi ama atlattık beraber hem de çok güzel çok özel..Ayrılmak o kadar zor ki şimdi üç ay sonra ne olacak nerede olacağım bilmiyorum. Hayat belki de beni zorlamaya devam edicek belki de artık bişeyler daha güzel olucak..

2 yorum:

  1. guzel olacak hersey insallah yeter ki saglik olsun. Allah elbet bi kapi acar uzulme umudun hep baki olsun opuyorum cok selamlar

    YanıtlaSil
  2. sana bakmaya geldim neden bilmem aklima dustun bende bloguma uzun zamandir girmiyorum. aklina gelip girdiginde bir iyilik haberi bekliyorum insallah cok selam

    YanıtlaSil