13 Mart 2012 Salı

Güneşin Çocukları..

    Bu aralar gündemimizde önemli bir plan var. Göztepe'deki bir çocuk esirgeme kurumunu ziyarete gideceğiz en kısa zamanda. Bunu yapmayı çok fazla istiyorum.Orada her yaştan sevgiye muhtaç bir sürü çocuk bulunuyor ve daha önce oraya ziyarete gitmiş kişilerden öğrendiğim kadarıyla pekte iyi bir bakım görmüyorlar.Biz koliyle top kek,meyve suyu vb miniklerin hoşuna gidecek yiyecekler götüreceğiz giderken bir de evimizde ki oyuncaklar,çocuk kitapları vb. Keşke elimizden çok daha fazla şey gelebilse..ama biliyorum ki onlar için ne yiyecek ne oyuncak önemli olan sadece sevgi görmek,sevildiğini hissetmek.Bu konu benim için çok hassas.Lütfen sizde ayda bir de olsa oturduğunuz muhitteki çocuk esirgeme kurumunu ziyaret edin, onları sevginizden esirgemeyin, bu size hiçbir şey kaybettirmez tam tersi onları mutlu etmek sizinde mutlu olmanızı sağlar.




       Ülkemizde bu konuda hizmet veren Tegv, Lösev gibi çok değerli birçok vakıf var. Bu vakıflarda gönüllü olarak çalışabilirsiniz.Çocuklar bugünün küçükleri..onlara sadece okuyabilmek, insanca yaşayabilmek için gerekli ortamı,imkanı sağlayabilmek bile o kadar önemli ki..Lütfen cep telefonundan 5 tl'lik smsler atmak yerine bu kurumları ziyaret edin, gönüllü olarak çalışın, onlar için gerçekten birşeyler yapın.Bu kesinlikle imkan meselesi değil, vicdan meselesi.
       Güneşin Çocuklarına Yardım Kulübü Marmara Üniversitesinin sosyal kulüplerinden biri. Ben malesef bu kulübün üyesi değilim çünkü sınırlı sayıda kontenjanı var ama ileride kulübe katılmayı çoook istiyorum. Güneşin Çocuklarına Yardım Kulübü Türkiye'nin hemen hemen her ilindeki köy okullarını ziyaret ederek buralarda kütüphaneler, oyun odaları kuruyor; miniklere çeşitli hediyeler götürerek onlarla güzel vakit geçiriyor. Ve yılın belli bir döneminde yardım yapılan köy okullarındaki küçükler üniversitemizi ziyarete geliyorlar. :)

       “Gelecek için hazırlanan vatan evlâtlarına, hiçbir güçlük karşısında yılmayarak tam bir sabır ve metanetle çalışmalarını ve öğrenim gören çocuklarımızın ana ve babalarına da yavrularının öğreniminin tamamlanması için hiçbir fedakârlıktan çekinmemelerini tavsiye ederim.''
#Mustafa Kemal ATATÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder