11 Mart 2012 Pazar

Belki sana yazarım ugradıgım bir sehirden..renkli bir kart atarım Mekke ya da Kudüsten :)

    Özledim bugün ya..Yağmurdan mıdır nedir bilmem..Eskiyi özledim, sevdiklerimi özledim, yazlıkta olmayı çok özledim..Yazlıkta Görkemle sabahlamalarımız geldi aklıma. :) Mineyle yağmur yağarken sitenin içinde çıplak ayakla deli gibi koşuşturmalarımız sonra..ve daha eskiye gidersek Alicanla annesinin makyaj malzemelerini yüzümüze gözümüze bulaştırmamız.. :) Keşke tekrar yaşayabilme şansımız olsa bunları..
     Ben sevdikleri hep yanıbaşında olsun isteyen insanlardanım.İstediğim zaman ulaşabilmeliyim onlara..Mesafeler öyle kötü ki..
    Sadece sarılmak isterdim..sımsıkı sarılmak.. 



                                   #Yüksek Sadakat - Aşk Durdukçahttp://fizy.com/#s/1ahgyb

Dünya döner bir gün daha yeryüzünde aşk durdukçaa ..Gece erken inse bile korkma o hep seninle kaldıkça.. Biliyorsun gitmemm gerek yollar bitmez düşünereeek..İster sonuç de istersen sebep bu düğümü çözmem gerek.. Belki sana yazarım uğradığım bir şehirden renkli bir kart atarım mekke yada kudüstenn.. Sonra bir gün çıkarım sen artık dönmez derken bir şarkı fısıldarım kulağına gün batarken: ''Dünya döner tek bir yana doğsun diye gün bir daha ben de döndüm tekrar sana sönmek için yana yanaaa..''


2 yorum:

  1. Sevdiklerinin yanında olmaması ne kötü birşey bilirim o duyguyu...
    İnşallah kavuşursun diyelim geçmişe dönmek mümkün değil maalesef :/

    YanıtlaSil