29 Mart 2013 Cuma

*zor değil

Merhaba blogcanlar. :) Çoğu kişi gibi bende şu geçiş mevsiminde gribe yakalanmayı başardım. 1 haftadır ben bende değilim. Üzerine bu haftaki vizeler de tuz biber olmaz umarım. Beni asıl hasta eden şey şu okul yolu ve ders saatlerinin belirsizliği. Geçen gün laboratuvar dersimizde sırf tek bir deney yapmak için gittim o yolu yine hasta halimle.. Ve yine bir okul dönüşü kendime moral hediyesi olarak bu mis sümbülü aldım. Güzellikleri öne çıkartıp geri kalan her şeyi en dibe atarak yaşamaya çalışıyorum şu sıralar.Sağlıcakla kalın. :) http://www.youtube.com/watch?v=_AOq9iJYTP0

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle ... :)

    sümbülünün de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. :)
      kendimden daha iyi bakıyorum ona :)

      Sil