7 Şubat 2013 Perşembe

mim :)

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?

Olasılığı düşük şeylerle karşılaştığımı söyleyebilirim ama bence mucize çok daha farklı bir boyut.

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?

O dönemin psikolojisinden olsa gerek ben de tercihlerimi yaparken çok zorlanacağım bir bölüme yer vermiştim neyse ki istediğim yerdeyim.

3. Almayı düşünüpte alamadınız neler var?

Profesyonel bir fotoğraf makinesi tabi ki.Yaklaşık 1 senedir istiyorum ve bu durum içimde bir yara. :/
Ama güzel haber, tam 1 ay sonra yani 7 Martta makineyi alıyorum kısmetse. :)

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

Aşırı dikkat çeken, herkesin üzerinde olan ve kokoş denilebilecek türden kıyafetlerden uzak duruyorum.

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

Bu konu biraz geniş kapsamlı aslında. Şimdiye kadar herhangi bir huyundan dolayı nefret ettiğim kimse olmadı ama hoşlanmadığım birçok hareket var.Özellikle olmuş bitmiş bir şeyi sürekli evirip çevirip didikleyen insanlardan hoşlanmam.

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

Bu soru gerçekten zor. :) 'Sevmeyi seven' diyebilirim.

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Yine Türkiye'de doğmak isterdim. İstanbul'da.

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?

Genelde yalnızım ve keyif almak için kitap,müzik,film üçlüsünü tercih ediyorum.

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?

Öyle bir gurura sahibim ki kaçar giderim oradan kimsenin yüzüne bakmadan,bir şey demeden..

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

İnanıyorum, herkes hakettiğini bulmalı.

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

Mutsuzluk.

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

Benimle ilgilensin yeter. :)

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Kadere inanıyorum ve onu kesinlikle biz şekillendiriyoruz.

14- Aklınıza ik gelen ingilizce kelime hangisi?

Don't worry be happy :)

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

Hiç düşünmedim ancak blogumun adını koyabilirdim: İçimden Şehirler Geçiyor

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Blogumu genelde bir günlük olarak kullanıyorum.Aynı zamanda bir günlüğüm ve haftalık notlar aldığım bir takvimim var.

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

Hemen silip atarım aklımdan,kalbimden.

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Hatırlamıyorum desem. :)

2 yorum: