31 Aralık 2012 Pazartesi

Sevgi Dolu '2013'

Allah'ım lütfen 2013te her şey çok çok güzel olsun. Sıkıntılar son bulsun, bütün güzellikler bizim olsun.
Sağlık,sevgi,aşk,para benim beklenti sıralamam bu şekilde. :) Sizinkiler nasıldır bilmiyorum ama umarım bu sene hepimizin gönlünce olur blogcanlar. :)
Bir yılbaşı daha evimde, ailemle birlikteyim şükrediyorum. Bu sene yapıp yapmamam gereken şeylerle ilgili kesin çizgiler koymaya karar verdim kendime. Bunlardan en önemlisi de zamanı ziyan etmemek. Eğer başarabilirsem 2013 şahane olabilir.
Ülkem, ailem, bütün sevdiklerim için çok mutlu bir yıl diliyorum. :)
2013te bu şarkı gibi şeker olsun. :) http://fizy.com/#s/3wosne


8 yorum:

  1. dilerim senin ve benim ve herkesinin dilekleri kabul huzurlu bir yıl geçirmen dileğiyle mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde hepimiz için çok mutlu, hayırlı bir yıl olsun :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sana da mutlu,sağlıklı yıllar :)

      Sil
  3. şahane yıllar.
    selam olsun anakara'dan ;)
    sek kahve.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende İstanbul'dan kucak dolusu sevgi ve şans gönderiyorum sevgili kahve mutlu mutlu yıllar olsun :)

      Sil