24 Ekim 2012 Çarşamba

İyi dilekler :)

Daha şimdiden şeker komasına girdim. :) Bayramları seviyorum, bayram öncesi yaşanan hazırlık telaşını daha çok seviyorum. Eminönü'ndeydim bugün ah İstanbul her şeyin bu kadar mükemmel olmak zorunda mı? İnsanların o şeker, çikolata alışverişleri oturup izlenesi. Mısır çarşısında ki meşhur kuru kahveci mehmet efendiden kahve aldım bende. O koku mis gibi. :) Etrafımdaki güzelliklerin varlığını hissettiğim bir hafta oldu benim için umarım böyle devam eder, herkese sevdikleriyle çok mutlu bir bayram olsun. :)

4 yorum:

  1. ne hoş bir post olmuş bu, cıvıl cıvıl!

    bayramın kutlu olsun ki. ^^

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram havasına yaraşır olsun istedim. :)
      Çok teşekkür ederim Luna'cım seninde bayramın kutlu mutlu olsun! :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş bayram mesajınız:) sizinde bayramımız mübarek olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim.:)
      çok teşekkürler :)

      Sil