11 Haziran 2012 Pazartesi

Terkettiğim şehirler,dostlar,sevgililer..

Sanırım benim dertlerim bitip tükenmeyecek. Aslına bakarsanız tam olarak dert denilemez buna ama sonuç olarak içimde bir sıkıntı. Durumu kısaca özetlersem : Yakın arkadaşlarımdan biri ile aram pek iyi değil bu aralar. Aramızda hiçbir tartışma geçmedi,küs değiliz,konuşuyoruz ama bir soğukluk var.Elimden geldiğince çabalıyorum,kurtarmaya çalışıyorum bazı şeyleri ama ne kadar başarılı oldum ya da olabilirim bilemiyorum. İnsanlar neden bu kadar bencildir neden sürekli kendileriyle ilgilenilmesini isterler ki.
Arkadaşlarım benim için çok değerli.Acı, tatlı bütün anılarım onlara ait onlar sayesinde bu kadar gülebiliyorum,eğlenebiliyorum. Ve onları mutlu edebilecek küçükte olsa birşeyler yapmaya bayılıyorum.Çünkü ben sevmeyi seviyorum, mutlu etmeyi seviyorum. Keşke herkes böyle olsa.

12 yorum:

  1. Ara sıra limonilik iyidir :) cidden!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir, sonu keyifli biter bu limoniliğin :)

      Sil
  2. Bazen bir kişi bütün yılların kötü anılmasına sebep olur.
    Dilerim bu güzel yıllarına gölge düşüren arkadaşların olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten...Bende öyle olmasını umuyorum.
      Çok çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. bi yerde bi şey mutlaka olmuştur mutlaka . onu bulun bence. birde açık açık sor dökülsün herşey . konuşmak çoookk iyi gelir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, susarak hiçbir şey hallolmuyor üstüne birde içinde birşeyler kurduğunla kalıyorsun.
      Bu yüzden en kısa zamanda konuşucam dediğin gibi. :)

      Sil
  4. Bazen insanlar tuhaflaşıyor ve araya mesafe giriyor işte.
    Anlamsız, yok yere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım durum tam da bu sanırım.
      Anlamsız, yok yere.
      Ama düşünüyorum da insan her zaman aynı hoşgörüyle karşılayamayabilir bu durumu, bir süre sonra boşvermişliğe dönüşmesinden korkuyorum.

      Sil
  5. Benim de var böyle bir arkadaşım.
    Nedenini bilmeyince çok garip oluyor ama eskisi gibi olmadığını da biliyorsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzücü ama.
      Eskiden bütün sevincini,üzüntünü düşünmeden anlattığın insanlarla arana böylesi mesafeler girmesi çok kötü...

      Sil
    2. evet.
      sen çabalıyorsun eskisi gibi olmak için ama o gitgide zorlaştırıyor her şeyi.. :(

      Sil
    3. aynen öyle malesef... aynı derdi paylaşıyoruz sanırım :(

      Sil