23 Haziran 2012 Cumartesi

'Lavinia'

Son 3-4 gündür deli gibi hediye arıyorum! :) Yakın arkadaşlarımın çoğu yaz aylarında doğmuşlar hep peşpeşe. Birine hala hediye bulabilmiş değilim ancak bir arkadaşıma Özdemir Asaf'ın Dokuza Kadar On adlı kitabını aldım içine kalp şeklinde bloknotumdan bir yaprak koparıp kitaptan bir şiir iliştirdim ve bir güzel paketledim. Severek okuyacağını tahmin ediyorum. :) Ayrıca bunun yanında birde kızıl saçlı bir bebek yapıcam ona. :) Kutlamak için de Emirgan korusuna gideceğiz. Emirgan korusu harika bir yer cennet gibi.
Doğumgünlerine çok önem veririm ben. Sene içinde yaşanılan tüm günlerden farklı olmalı o gün bence hiç olmadığı kadar mutlu olmalı insan. Hediye seçerken de faydadan çok gerçekten mutlu edecek, farklı birşey olsun istiyorum işte bu nedenle de çok zorluk çekiyorum. :) Öyle işte.. bu arada benim doğumgünümde 15 Aralık, seviyorum doğduğum günü :)
                                                           Feridun Düzağaç - Lavinia


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder