15 Nisan 2012 Pazar

Çemberimde Gül Oya :)

Şu aralar herşey çok güzel. Vizelerimiz bugün tam anlamıyla bitti ve hatta birkaç tanesi açıklandı bile.Notlarım gayet güzel bu da moralimin yüksek olmasına büyük katkı sağlıyor tabii. :) Sosyal anlamda aktif olduğum bir dönem sayılabilir sanırım baharın gelmesi insanlarla iletişimimi geliştirdi yani daha açıkçası bahar geldiği için mutluyum, umutluyum, hevesliyim, içimde sürekli birşeyler yapma tutkusu ve daha bir sürü şey.. :) Okula çok alıştım şimdiden bitecek korkusu yaşmaya başladım bile şu 4 sene hiç bitmese keşke.. :)
    Nisan sonu adalara gitmeyi planlıyoruz uzun zamandır bekliyorum doya doya bisiklet sürmek ada havası almak istiyorum.Sanırım gerçekleşmesini en çok istediğim hayallerimden biri de adada bir evim olması ama öğretmen maaşıyla adadan ev almak zor bir ihtimal ne yazık ki. :)


'' Karşı karşı dururken yüzüne hasret kaldım al beni kıyamam seni... ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder