17 Mart 2012 Cumartesi

Rüzgar dolaş onun etrafında dön gel bana getir bıraktığı nefesi..

Şu an ruhuma iyi gelen tek şarkı..


Ümitsizce aşığım
Uyusam uyansam
Geçse sabaha
Çaresizce beklerim
Dünyanın gözyaşını akıttım ona..
Rüzgar okşa onun saçlarını benim yerime
Fısılda kulağına sevdiğimi..
Rüzgar dolaş onun etrafında dön gel bana
Getir bıraktığı nefesi..
Sırılsaklam aşığım
Sarılsak kucaklasak
Kurusam koynunda
Manasızca bağırıp sussak
Konuşmasak
Duysak, anlasak..
Rüzgar okşa onun saçlarını benim yerime
Fısılda kulağına sevdiğimi..
Rüzgar dolaş onun etrafında dön gel bana
Getir bıraktığı nefesi..
Tut kollarımdan
Kırık dallarımdan
Al sürükle götür beni yanına…

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hemde çok çok güzel..yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. merhabalar :)güzel bir blogunuz var :) benim de şu ara hiç bıkmadan dinlediğim göksel şarkısı, "gidemiyorum" tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)) çok teşekkür ederim, gökselin son albümünü çok sevdim 'gidemiyorum' benimde favorilerimden :))

      Sil
  3. bu arada ilgi duydugum, en sevdigim şeylerin bir arada bu denli toplandıgı bir bloga da ilk kez rastlıyorum, benzeşiyoruz sanırım :) mükemmel! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim böyle olmasına :)) sürekli yazamasamda içimden geldikçe birşeyler paylaşmaya çalışıyorum, ortak zevklerimizin olması güzel dimi :))

      Sil
  4. ben de çok sevindim, blogunu keşfetmiş olmama :)) kesinlikle çok güzel, beklemedeyim bundan sonra :))

    YanıtlaSil