7 Mart 2012 Çarşamba

Hiçbir kere hayat bayram olmadı ya da her nefes alışımız bayramdı.. :)

Neredeyse Mart ortalarına geldik.İstanbul'da kardı,kıştı derken baharın o mis gibi havası kendini göstermeye başladı. :)
     Dün okulun İbrahim Üzümcü Konferans Salonunda Oktay Sinanoğlu'nun konferansı vardı.Oktay Sinanoğlu, henüz 28 gibi çok genç bir yaşta profesörlük ünvanı almış, kimya mühendisi ve moleküler biyolog; aynı zamanda da 'Bye Bye Türkçe' gibi ünlü bir kitabın yazarıdır.Doğal olarak bizde böyle önemli bir şahsiyetin konferansını kaçırmamak için evlerimizden erkenden çıktık ancak ev-okul arası yaklaşık 1 saat 15 dk sürünce sonuç hüsran oluyor.Nitekim konferans salonuna gittiğimizde salonun ağzına kadar dolu olduğunu gördük.Derse de daha 3 saat olunca ver elini Kadıköy.Böyle güzel havalarda Kadıköy'e daha bir bayılıyorum.Bahariye caddesindeki tüm sokakları dolaştıp vitrinlere baktıktan sonra Rıhtım'a indik birazda oradaki 2.el kitap satan dükkanlara,antikacılara baktık ve balıkçıların arasından geçerek sahile ulaştık. Deniz kokusunu çektik doyasıya içimize,uçuşan martıların fotoğraflarını yakalamaya çalıştık. :) Bu arada Bahariye'de sokakları turlarken Cemal Süreya'nın yaşadığı ve onun isminin verildiği Cemal Süreya Sokağı çıktı karşımıza, o kadar mutlu oldum ki onun bu sokaktaki evlerden birinde yaşamış olduğunu bilmek çok hoştu. :)  Her ne kadar konferansı kaçırmış olsakta tüm bunlara havanın güzelliği de eklenince muhteşem bir gün oldu.

     Okulun bu yönünü o kadar çok seviyorum ki.. kampüs ne kadar geniş olsa da canınız sıkılınca ya da bizim gibi erken gidipte yapacak birşeyiniz olmayınca çıkıp istediğiniz gibi gezeceğiniz bir Kadıköy var ayaklarınızın altında. :)

                                                                 Bahariye Caddesi


Bugüne en çok yakışan şarkı The Cranberries 'in Dreams 'i bence.Bu parçayı her dinlediğimde kendimi sokaklarda boş boş yürürken hayal ediyorum. :) Sizde dinleyin ve hayal edin :)

                                     The Cranberries / Dreams : http://fizy.com/#s/20jscn

                                          ''daha önce de böyle hissettiğimi biliyorum..
                                                              ama şimdi daha da fazla hissediyorum.. ''


  





8 yorum:

  1. Cemal Süreya sokağı, bizi de götürsene.
    İstanbul'a 2 kere gitmiştim, ama hiç birinde doyasıya sokaklarını bir uçtan bir uca gezemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki. :) İstanbul ayrıntılarıyla güzel bir şehir, doyasıya gezip görmek, hissetmek gerekiyor.Umarım bir daha ki gelişinde istediğin gibi her yeri gezebilirsin. :))

      Sil
  2. İçimden şehirler geçiyor.Ben bunu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Her hafta sonu toplantı için karşıdayım bazen moda bazen kadıköy :) İstanbul'un her yeri güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle:)Şurası ya da burası diye seçim yapmak gerçekten çok zor,İstanbul bir başka :)

      Sil
  4. anılara bir yolculuk yaptım .bizde aynen öyle yapardık ah ah. ne güzel günlermiş.konferans salonunda yer bulmak bir marifetti. tadını çıkar arkadaşım. öğrenci işlerinde de aynı yoğunluk sürüyor mu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürmez mi özellikle dönem başları daha da bir yoğun oluyor. :)) Marmara'da özellikle de Göztepe Kampüsünde öğrenci olmak güzel gerçekten, keyfini çıkarmaya çalışıyorum, teşekkürler. :))

      Sil